Viac ako storočná etapa spoločnosti Choya sa začala v roku 1914, keď sa jej zakladateľ Sumitaro Kondo najprv zameral na pestovanie hrozna a po desiatich rokoch pestovania viniča prešiel na výrobu vína a brandy. Spoločnosť CHOYA si vďaka svojim skromným koreňom hlboko váži poľnohospodárske umenie a je odhodlaná spolupracovať s výrobcami z Ume. Táto tradícia pretrváva dodnes.
Predaj však stagnoval a nedošlo k žiadnemu rastu. Hlava rodiny odcestovala do Európy, do Francúzska, a na miestach ako Bordeaux a Bourgogne pán Kondo zistil, že ceny vína sú tam prekvapivo nízke. Vtedy si uvedomil, že japonské víno nikdy nebude schopné konkurovať alkoholickým nápojom zo zámoria. Preto sa rozhodol zamerať na nápoje, ktoré sa môžu vyrábať len v Japonsku.
Nový začiatok
V roku 1959 spoločnosť uskutočnila historické rozhodnutie začať výrobu Umeshu, ktorý v tom čase vyrábala každá rodina individuálne. Víziou spoločnosti Kondo bolo vyrábať vysokokvalitné a chutné výrobky, ktoré si zákazníci zamilujú. Toto poslanie sa stalo ústrednou časťou spoločnosti CHOYA, prenášanou generáciami vedúcich pracovníkov, ktorá je dnes viditeľná v každej predávanej fľaši CHOYA.
Ako priekopník v odvetví Umeshu bola spoločnosť CHOYA medzi prvými, ktorí objavili potenciál Ume (Prunus mume alebo japonská marhuľa), japonského ovocia, ktoré je kľúčovou zložkou pri vytváraní neodolateľných likérov. Ume je kyslé ovocie pestované najmä v Japonsku a je tradičnou zložkou japonskej kuchyne. Vďaka svojim odborným znalostiam v oblasti pestovania a spracovania ume sa spoločnosť CHOYA stala popredným výrobcom Umeshu.
V roku 1968 sa spoločnosť CHOYA vydala na celosvetovú cestu šírenia tradičnej japonskej kultúry, ktorá sa začala vývozom produktu Umeshu. V polovici 80. rokov 20. storočia sa začali plnohodnotné operácie v Európe a ďalej sa rozšírili do Ázie a Ameriky. V súčasnosti popularita Umeshu prudko vzrástla, a to najmä vďaka úsiliu spoločnosti CHOYA.
V súčasnosti
V súčasnosti je Choya synonymom pre tradičný japonský ovocný likér ume. Spoločnosť kontroluje všetky výrobné procesy, vrátane výberu ume, zrenia a miešania. Hoci na trhu existuje mnoho značiek, spoločnosť Choya sa odlišuje tým, že spoločnosť ide oveľa ďalej a spolupracuje s miestnymi pestovateľmi ume na výskume a rozvoji ume na použitie v Umeshu. V skutočnosti je spoločnosť Choya najväčším nákupcom ume v Japonsku a pravdepodobne aj na svete. V posledných rokoch CHOYA pokročila ďalej a uviedla na trh nové produkty, ako sú organický Umeshu, ochutený Umeshu a nealkoholický Umeshu.
Originalita
Viac ako 90 % výrobkov CHOYA Umeshu má japonský certifikát Umeshu, takže si môžete byť istí, že dostávate skutočný, nefalšovaný chuťový zážitok. Dôležité je si uvedomiť, že ostatné slivkové vína často nespĺňajú kritériá originality, pretože obsahujú siričitany, ktoré sa tradične nepoužívajú na výrobu pravého Umeshu. Originálny Umeshu sa vyrába s použitím trstinového destilátu, ktorý poskytuje výraznejšiu chuť ume ako slivkové víno, pretože môže prekryť chuť ume a cítiť len silnejšie tóny fermentovaného vína.
Ďakujeme, že ste si prečítali náš príspevok a spoznali rozmanitosť a kvalitu výrobkov Choya! Dúfame, že Vás tento malý náhľad do sortimentu nami ponúkaných výrobkov inšpiroval. Nezabudnite, že toto je len ochutnávka z nevyčerpateľných možností, ktoré sú k dispozícii v našom internetovom obchode!
Ak máte pocit, že by ste sa chceli stať súčasťou tohto výnimočného zážitku, navštívte náš internetový obchod, kde nájdete širokú ponuku výrobkov Choya. Určite si tu nájdete dokonalý výber, a to za výhodné ceny!
Neváhajte a prezrite si našu ponuku a pridajte sa k fanúšikom produktov Choya! Kampai!